Εταιρίες του Ομίλου


4
πυλώνες

Ανθρώπινο Δυναμικό

Οι εργαζόμενοι αποτελούν την καρδιά του Ομίλου ΑRKAS Hellas. Ενισχύουμε το ομαδικό πνεύμα και επενδύουμε στο Ανθρώπινο Δυναμικό μας μέσω κατάλληλης εκπαίδευσης. Στηρίζουμε το teambuilding και τις αθλητικές δραστηριότητες, στοχεύοντας στην αυτοβελτίωση των Ανθρώπων μας. Ο Όμιλος Arkas Hellas διακρίθηκε το 2019 με τα βραβεία Health & Safety, κατακτώντας το Gold στον Τομέα της Ναυτιλίας και το Bronze στην κατηγορία Ψυχικής Υγείας και Ευεξίας. Χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στον Όμιλο Arkas Hellas και στα HR Αwards 2020 για τη δημιουργία του πιο πρωτοποριακού και απαιτητικού team building Project #livemyjob

Εταιρική Επικοινωνία

Προωθούμε τη στρατηγική εταιρικής επικοινωνίας και μέσω μίας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής πολιτικής στοχεύουμε στην ενιαία προβολή της εταιρικής μας ταυτότητας. Διατηρούμε ενεργή παρουσία στα Social Media, ενημερώνοντας τους Συνεργάτες για όλα τα νέα και τις δράσεις μας. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (CSR) αποτελεί μέρος της συνεχούς αναζήτησης του Ομίλου Arkas Hellas για βελτίωση και βασίζεται στη στρατηγική “Delivering Change” η οποία πρεσβεύει τον σεβασμό για τον συνάνθρωπο αλλά και το περιβάλλον.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Πελατοκεντρικότητα αποτελεί βασικό στοιχείο της κουλτούρας μας. Βρισκόμαστε σε διαρκή και ενεργή επαφή με τους Πελάτες μας, συγκεντρώνοντας πληροφορίες, ώστε να προσαρμοζόμαστε γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες τους. Ο Όμιλος Arkas Hellas αποδεικνύει διαρκώς ότι βρίσκεται δίπλα στους Συνεργάτες του. Επενδύουμε στους Πελάτες μας, Επενδύουμε στο μέλλον μας.

ON Line Tools

Επενδύουμε στη νέα ψηφιακή εποχή. Η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και η ψηφιοποίηση στην εργασία αναδεικνύει εντονότερα την ανάγκη για αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Ενημερωνόμαστε συνεχώς και παρέχουμε εξελιγμένες υπηρεσίες μέσω του site μας και μέσα από ειδικές ψηφιακές πλατφόρμες. Με την εφαρμογή των E-Tools, οι Πελάτες έχουν άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση από όποιο σημείο και αν βρίσκονται, 24/7. Ο Όμιλος Arkas Hellas βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της Νέας ψηφιακής εποχής προσφέροντας εξελιγμένες υπηρεσίες στους Πελάτες του και στο Ανθρώπινο Δυναμικό του.